Perfumy KODOFirma HIROSHIMA, japońska firma Mazda Motor Corporation ogłosiła dziś, że SOUL MOTION – perfumy opracowane przez Shiseido Company, Limited (Shiseido), które symbolizują motyw projektowania KODO, zdobyły złoty medal w kategorii opakowań niemieckiej nagrody iF Design Award 2017. Zwycięzcy nagrody ogłoszono 10 marca w Monachium.

Spotkanie na szczycie

Organizowana przez iF International Forum Design GmbH nagroda iF Design Award to światowa seria spotkań, dotyczących produktów i usług z całego świata. Panel obejmujący około 60 ekspertów projektowych wybiera najlepszych uczestników w siedmiu kategoriach: produkt, opakowanie, komunikacja, architektura wnętrz, koncepcja, projektowanie usług i architektura. W tym roku lista uczestników wynosiła ponad 5900 wpisów z 59 krajów.

Produkt Mazdy

Perfumy SOUL of MOTION zostały stworzone przez Shiseido jako dzieło sztuki, mające na celu reprezentowanie stylu KODO Mazdy, który charakteryzuje się żywą formą zarówno w wyglądzie, jak i w zapachu. Produkt został zaprezentowany jako wspólny projekt pomiędzy zespołem projektowym firmy Shiseido i Mazda, które stwierdziły, że mają podobne ideały. Shiseido odziedziczyło pragnienie swojego pierwszego prezesa firmy, aby wzbogacić perfumy tak, by osiągnęły poziom sztuki, a Mazda stara się zrobić to samo z projektem pojazdów.

Wypowiedzi sędziów były bardzo inspirujące: „Flakon jest twórczą metaforą wyrażającą koncepcję projektową KODO Mazdy. Z czystością i harmonią w obu formach i funkcjach wygląd całości jest dziełem sztuki”.

„Jesteśmy zaszczyceni prestiżową nagrodą w kategorii opakowań iF Design Award 2017”, powiedział Yoji Nobuto, dyrektor kreatywny działu reklamy i projektowania Shiseido. „Cały zespół jest zachwycony, że Mazda i Shiseido zachowało w swojej współpracy japoński styl estetyki i wspólnie tworzą produkty, które skrywają coraz większą koncepcję i filozofię, a także otrzymały światowe uznanie dla tego osiągnięcia”.

„To był zaszczyt stworzyć coś z Shiseido, doświadczoną marką, która podejmowała różne wyzwania przez lata, ale zawsze pozostała wierna unikatowemu stylowi tworzenia produktów podkreślających estetykę”, powiedziała Ikuo Maeda, dyrektor zarządzający Mazdy. „Cieszę się, że perfumy, które były rezultatem tego procesu zostały uhonorowane tak prestiżową nagrodą”.

Jako renomowany serwis Mazdy w Opolu cieszymy się z sukcesów szanowanej przez nas marki i życzymy dalszych sukcesów w różnych obszarach jej działalności.

 

Facebook